تزریق ژل در کرج

تزریق ژل در کرج

احتمالا مدت هاست با فرآیند تزریق ژل آشنا شده اید و به فکر تحقیق در زمینه بهتر شناختن مراکز تزریق ژل در کرج افتاده اید.اما اجازه بدهید کمی متفاوت تر به این موضوع نگاه کنیم و مطالبی را به شما ارائه دهیم که فراتر از یک معرفی ساده بوده و بیشتر به حقیقت های تجربه شده در فرآیند تزریق ژل پرداخته شده است.

رزرو وقت تزریق ژل

برای رزرو وقت از مرکز پزشکی تزریق ژل در کرج که واقع در محدوده چهار راه طالقانی کرج است و خدمات مربوط به تزریق ژل برای قسمت های مختلف بدن را با تضمین 100 درصدی کیفیت و تعرفه ای مناسب به انجام می رساند، برای بر قراری تماس با مجموعه می بایست با شماره تلفن: 09352977373 تماس بگیرید.

اگر در حال خواندن این مطلب هستید احتمالا قصد دارید یک و یا چند مورد از موارد زیر را به طور کامل رصد کرده و یا به انجام برسانید.مواردی مانند :

  • تزریق ژل برای لب
  • تزریق ژل برای گونه
  • تزریق ژل برای خط خنده
  • تزریق ژل برای گودی زیر چشم
  • تزریق ژل برای گودی بینی
  • تزریق ژل برای سیاهی دور چشم
  • تزریق ژل برای چاقی صورت
  • تزریق ژل برای صورت لاغر
  • تزیق ژل برای قیمت چانه و فک
  • و موارد دیگر…

البته مواردی که ذکر شد بخشی از پر تقاضا ترین خدمات مربوط به دنیای تزریق ژل است و از مواردی مانند خدمات تزریق ژل برای دیسک کمر و خدمات اینچنینی فاکتور گرفته ایم! اما در ادامه به بررسی و کند و کاو روش تزریق ژل و معرفی مرکز معتبر تزریق ژل در کرج خواهیم پرداخت.

چرا تزریق ژل؟ بررسی هدف و معرفی کامل

ترمیم خط لب با تزریق ژل

ترمیم خط لب با تزریق ژل

از سال 1800 میلادی این فناوری نوین پزشکی در کشور اتریش و به دست دانشمندی اتریشی با روش های ابتدایی مورد آزمایش قرار گرفت و ژل برای اولین بار ساخته شد.این فیلر(پر کننده هایی شبیه به ژل و با کاربری مشابه) طی گذشت زمان دستخوش پیشرفت های علم پزشکی زیبایی شد و پس از مدتی به موقعیت استفاده کنونی رسید.

بازه هدف های استفاده از روش غیر تهاجمی(جراحی بدون برش های عمیق) تزریق ژل بسیار گسترده است.مهمترین اهداف تزریق ژل شامل موارد زیر است:

اهداف تزریق ژل چیست؟

  1. حجیم سازی و پر کردن برخی از نواحی صورت به صورت متمرکز.
  2. زاویه سازی قیمت هایی از صورت مانند فک.
  3. برجسته سازی و حجیم سازی گونه(پروتز گونه)
  4. تزریق ژل به لب برای اهدافی مانند فرم دهی و زیبایی سازی،ایجاد تقارن در صورت عدم وجود تقارن در بخش های لب بالا و پائین و یا بخش های افقی لب و رفع نقایص فیزیکی ژنتیکی لب.
  5. از بین بردن چین و چروک در بخش های مختلف صورت و بدن از سطوح چین و چروک ضعیف،متوسط و شدید و از بین بردن خطوط خنده.
  6. حجیم سازی اجزای صورت.
  7. افزایش حجم چانه (پروتز چانه)
  8. بازیابی حجم از دست رفته نواحی صورت
  9. افزایش حجم لب(پروتز لب)
  10. رفع خط اخم و خطوط کناری لب

همچنین گاها از فرآیند تزریق ژل برای مقاصد درمانی نیز استفاده می شود.

اهداف درمانی تزریق کردن ژل و دیگر کاربرد ها

با گذشت زمان و افزایش سن پوست کم کم رو به چروک شدن آورده و شادابی قبل را نخواهد داشت.همچنین برخی از نقاط و اجزای صورت مانند پلک ها و مناطق زیر چشم از فرم استاندارد خود خارج شده و تغییر حالت می دهند.لذا با استفاده از تزریق ژل می توان تا حد قابل قبولی به جوان سازی صورت و بازگردانی آن به حالت خوش فرم کمک کرد.

از دیگر کاربرد های تزریق ژل می توان به فرم دهی بینی بدون استفاده از عمل جراحی اشاره داشت.بدین منظور در صورت عدم تقارن بینی می توان تا حد قابل قبولی درمان نمود.

مرکز پزشکی تزریق ژل در کرج

امروزه با در نظر گرفتن شهر کرج در کنار کلان شهر های مرکزی مانند تهران،محوریت و مرکزیت خدمات پزشکی و زیبایی نیز رو به این شهر آورده و بسیاری از پزشکان بنام و مطرحی در این شهر فعالیت دارند.خدمات تزریق ژل در کرج نیز از دسته خدماتیست که با توجه به لزوم حفظ زیبایی و سلامت برای انسان مدرن در جامعه امروزی،بسیار پر متقاضی بوده است.مراکز معتبر محدودی فعالیت تزریق ژل در کرج را به نحو احسنت به انجام می رسانند.لازم به ذکز است پروسه نام برده،مقوله ایست ملزم به وجود دانش تخصصی و مهارت پزشکی و در صورت سهل انگاری نسبت به کیفیت کار،تضرر مالی و جسمی از عواقب (گاها غیر قابل برگشت) این روش درمانیست.

مرکز تزریق ژل در کرج دکتر خلیل رزقی از قدیمی ترین و معتبرترین مراکز ارائه دهنده خدمات پزشکی و زیبایی در شهر کرج می باشد.

مزایای تزریق کردن ژل (فیلر)

همانطور که اشاره شد، در شهر کرج بسیاری از مراکز معتبر تزریق ژل فعالیت دارند.در ادامه بخشی از مزایای تزریق ژل در کرج توسط دکتر رزقی را ذکر کرده ایم:

  1. این روش کاملا غیر تهاجمی می باشد.به این معنا که برش و جراحی در این روش وجود ندارد.
  2. پس از تزریق ژل در مرکز تزریق ژل در کرج دکتر رزقی نیاز به استراحت نقاهتی نخواهید داشت.
  3. بعد از تزریق ژل به هیچ عنوان (به جز در مواردی خاص)،داروی آرامبخش تجویز نمی شود.
  4. طی بررسی هایی که با محوریت درصد رضایت متقاضیان از تزریق ژل در کرج داشته ایم،کاشف به عمل آمد که بیش از 95 درصد کسانی که تزریق ژل در کرج انجام داده اند از انتخاب خود راضی بوده اند.
  5. مهمترین مزیت این روش زیبایی آنست که در صورت عدم رضایت متقاضی از هر بخش از پروسه،امکان برگشت به حالت اولیه و اصلاح آن وجود دارد.در اصل روش تزریق ژل،روشی”برگشت پذیر” است.
  6. در صورت تقاضا،این روش در مرحله ی پایانی به شکلی کاملا طبیعی جلوه می نماید.
  7. طول مدت اعمال این روش معمولا کوتاه بوده و وقت زیادی از متقاضی نخواهد گرفت.
  8. ایمنی و سلامت این روش از طرف سازمان FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) تایید شده است.
  9. بلافاصله بعد از اعمال روش تزریق ژل،نتایج مثبت آن را مشاهده خواهید کرد.

سلسله مراتب انجام تزریق ژل مراکز پزشکی شهر کرج

تزریق ژل برای فک

تزریق ژل برای فک

در وحله اول برای انجام تزریق ژل در مراکز شهر کرج،می بایست سلسله مراتبی را طی نمایید.به طور مثال برای استفاده از خدمات مجموعه پزشکی ما،ابتدا می بایست پزشک متخصص پوست و مو شما را ویزیت کرده و از وضعیت فعلی فیزیکی شما مانند نوع پوست شما،داروهایی که در حال مصرف آن هستید و یا در گذشته مصرف نموده اید،حساسیت های فیزیکی و یا حساسیت (Allergy) به متریال خاص،بررسی می گردد و سعی در ارائه بهترین روش درمانی به بیمار در دستور کاز قرار خواهد گرفت.

در قدم دوم و پس از مشخص شدن هدف درمانی،پزشک با استفاده از تجهیزات مربوطه استریل شده،ابتدا محل را با کرم و یا دیگر مواد بی حسی(طبق صلاحدید خود پزشک)،بی حس نموده و ژل را داخل محل مورد نظر تزریق می نماید.در حین این عمل به هیچ وجه دردی را متحمل نخواهید شد.

لیزر موی زائد در کرج و نکاتی که درباره آن نمی دانید!

زیبایی شناسی حرف اول را می زند!

درصد بالایی از نتیجه مطلوب و رسیدن به فرم زیبا،به مهارت پزشک متخصص مربوط می شود! مهارت و دانش از یک طرف و در طرف دیگر دید زیبایی شناسانه پزشک می تواند نتیجه را تا حد بسیار زیادی به نتیجه دلخواه نزدیک نماید.نکنه مهمتر آنکه تجربه و تحلیل بسیاری از مراجعه کنندگان به مرکز تزریق ژل در کرج،دردگاهی به ما داده است مبتنی بر اینکه بیماران معمولا با انتظارات قبلی به چنین مراکزی وارد می شوند.در نظر داشته باشید که پزشک می بایست به صلاحدید خود و با توجه بسیاری به نظر بیمار و تمایلات وی کار خود را انجام دهد.

آیا من هم می توانم ژل تزریق کنم؟

معمولا بسیاری از بیماران ما در مرکز تزریق ژل در کرج(مرکز پزشکی دکتر خلیل رزقی) پس از تماس تلفنی سوالی در این خصوص دارند که آیا من هم شرایط تزریق ژل را دارم؟معمولا بازه های سنی بیشترین طیف سوالات را به خود اختصاص  می دهد.جالب توجه است که افراد در بازه سنی های مختلف به ما مراجعه می نمایند.از افرادی در سنین نوجوانی که قصد در زیباسازی بیشتر صورت و ظاهر خود داشته تا میانسالان و حتی افراد پا به سن گذاشته که برای افتادگی پلک و پشت پلک و یا از بین بردن چین و چروک های حد زیاد،گستره مراجعه کنندگان ما را به خود اختصاص خواهند داد.

در صورتی که تمایل دارید که بدانید آیا شرایط تزریق ژل را دارید و یا از شرایط آن مطلع شوید می توانید با شماره تماس حاصل نمائید.

مرکز پزشکی_مشاوره ای تزریق ژل در کرج

تزریق ژل در کرج

تزریق ژل در کرج

مرکز پزشکی و مشاوره ای دکتر خلیل رزقی از قدیمی ترین و معتبر ترین مراکز انجام خدمات تزریق ژل در کرج می باشد.تمام مواردی که پاراگراف “اهداف تزریق ژل” ذکر شد در این مرکز درمانی و در محیطی آرام و حرفه ای به انجام خواهد رسید.تعرفه قیمت تمامی خدمات به صورت شفاف و واضح در اختیار مراجعه کننده قرار گرفته و همین امر مبنی بر اطمینان مجموعه از استاندارد بودن قیمت ارائه شده است.همچنین قبل از انجام هر گونه فعالیتی در این خصوص می توانید از مشاوره های کارآمد،بر حسب تجربه و از روی دانش مشاوران ما بهره بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09352977373 تماس حاصل نمائید.

همچنین چنانچه قصد مراجعه حضوری دارید،می توانید با اطلاع و وقت قبلی به دفتر تزریق ژل در محدوده چهار راه طالقانی کرج مراجعه نمایید.

 

10 پاسخ
  1. بهار
    بهار گفته:

    لبامو تو این مرکز ژل زدم خیلی خوشگل شد فرم قشنگی گرفت دوامشم بالاس یکی از بهترین مرکز های تزریق ژل و بوتاکس اینجاست اگر دنبال مرکز خوب تزریق ژل وبوتاکس هستین من اینجارو به همه پیشنهاد میکنم زیر نظر متخصص زیبایی همه کارا رو‌انجام میدن

    پاسخ
  2. راضیه
    راضیه گفته:

    ژل هایومگس تو این مرکز تزریق کردم دو سال موند کارهای دیگه هم انجام میدن میکرونیدلینگشون خیلی خوبه مرکز لیزر هم داره

    پاسخ
  3. المیرا
    المیرا گفته:

    بهترین مرکز تزریق ژل و بوتاکس در کرج از نظر من اینجاست کارشون تخصصی انجام میشه کادر حرفه ای دارن به همه پیشنهاد میکنم

    پاسخ
  4. Mahsa
    Mahsa گفته:

    مامانم برای تزریق بوتاکس به این مرکز مراجعه کرد پلکاش خیلی افتاده بود ولی بعد تزریق خیلی عالی شد چهرش باز شد کارشون تضمینی هست یکی از بهترین مرکز های تزریق ژل و بوتاکس در کرج هستن

    پاسخ
  5. Bitaaa
    Bitaaa گفته:

    خیلی تعریفتونو شنیدم دوستام برای تزریق ژل و‌بوتاکس به این مرکز مراجعه کردن و خیلی راضی بودن چیزی که خودم هم با چشم دیدم کارتون بی نظیره

    پاسخ
  6. Roya.m
    Roya.m گفته:

    من صورتم لاغر و استخونی بود دوست داشتم گونه هامو ژل بزنم که صورتم پرشه ولی به هر جایی نمیتونستم اعتماد کنم از طریق دوستام با این مرکز آشنا شدم کارشو از نزدیک دیدم و خیلی خوشم اومد گونه هامو ژل زدم تو این مرکز کارشون عالیه مخصوصا برای افراد حساسی مثل من

    پاسخ
  7. Sara.bi
    Sara.bi گفته:

    تزریق ژلتون خیلی خوبه من لبامو گونه هامو پیش شما ژل زدم هم ماندگاریش بالاس هم فرم لب و گونه هام عالی شده بهترین مرکز تزریق ژل کرج شمایید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *