انواع مدل های میکاپ نامزدی

10 مدل میکاپ نامزدی

اگر نامزد کرده اید بدیهی است که اکنون باید به دنبال بهترین مدل های میکاپ نامزدی باشید. با پیدا کردن یک مرکز تخصصی میکاپ، نیمی از راه را طی کرده اید.

پس از آن به سراغ میکاپ آرتیست خود بروید و از آلبوم نمونه کارهای نامزدی دیدن کنید.

اگر ساکن کرج هستید، پیشنهاد می کنم بهترین عروس سرای کرج را پیدا کنید و از نمونه کارهای سالن دیدن نمایید.

برای انتخاب مدل مناسب روز نامزدی خود، در خصوص مواردی همچون رنگ لباس، کوتاهی و بلندی لباس و نوع میکاپی که دوست دارید با آرایشگر خود صحبت کنید.

میکاپ نامزدی

فراموش نکنید که پیدا کردن بهترین مدل میکاپ به اندازه بهترین عروس سرا در کرج برای روز خاصتان، مهم است و باید در این مورد وسواس داشته باشید.

بهترین مدل های میکاپ نامزدی

 

در میان چک لیست روزانه کارهایی که اکنون باید برای برنامه ریزی عروسی خود به انجام برسانید، آماده شدن برای گرفتن عکس های نامزدی عالی هم احتمالاً در فهرست کارهای شماست.

برخی از عروس خانم ها ترجیح می دهند برای روز نامزدی یک آرایش ملایم داشته باشند تا بتوانند از آرایش تند و قابل رؤیت عروسی متمایز باشند.

آرایش نامزدی

اما اجازه بدهید به شما بگویم که مدل آرایش شما هرچه که باشد، روز نامزدی و روز عروسی به طور مشخص دو مقوله جدا هستند و داشتن میکاپ طبیعی در هر دو روز اشکالی پیش نمی آورد.

 

در واقع مراسم و عکس های نامزدی شما برای این است که ابتدا خود را به عنوان یک زوج تازه معرفی کنید. در نظر داشته باشید  که اعتماد به نفس خالص ترین شکل زیبایی است.

انواع میکاپ نامزدی

سخت ترین کاری که باید انجام دهید این است که با اعتماد به نفس کامل، به حضور دوربین در مقابل خود عادت کنید و کاملاً طبیعی و به اصطلاح خودتان باشید.

افزودن چیزهایی مانند هایلایتر مایع به کرم پودر و همچنین مژه‌ها و اکستنشن‌های مو به شما ظاهری براق ‌تر می ‌دهد و در عین حال شما را شبیه خودتان نگه می‌دارد.

  1. آرایش طبیعی برای نامزدی

یکی از پرطرفدارترین مدل های میکاپ نامزدی، آرایش طبیعی و نچرال است. اگرچه این بدان معنا نیست که از لوازم آرایش کمتری استفاده می شود.

میکاپ طبیعی نامزدی

میکاپ آرتیست حرفه ای می تواند با به کارگیری بهترین لوازم آرایش، حین پوشاندن لک و یا جوش های صورت با کانسیلرها و کرم پودرهای مختلف، میکاپ شما را کاملاً طبیعی جلوه دهد.

  1. نامزدی با میکاپ دودی یا اسموکی

میکاپ دودی معمولاً با کرم پودر های برنز استفاده می شود. همچنین در این مدل آرایش، رژ لب های مات با رنگ های محو به کار می رود.

میکاپ نامزدی دودی

این مدل میکاپ نیز مورد توجه خیلی از خانم هاست بخصوص عروس خانم هایی که چشم های روشن دارند.

میکاپ دودی یا اسموکی زیبایی چشم های روشن را بیشتر نمایان می کند. پیشنهاد می کنم اگر به این مدل علاقه دارید از لنزهای طوسی یا عسلی استفاده کنید.

  1. میکاپ هلویی در روز نامزدی

مدل آرایش هلویی برای پایین نشان دادن سن و سال گزینه مناسبی است. رنگ های دخترانه این نوع میکاپ، چهره شما را دخترانه تر و جوان تر نشان می دهد.

میکاپ نامزدی هلویی

این رنگ میکاپ تقریباً با هیچ رنگ لباسی مغایرت ندارد و می توانید آن را امتحان کنید.

  1. میکاپ شاین نامزدی

آرایش شاین یا براق در بیشتر مواقع با سایه سیاه و یا خط چشم همراه است. اما هیچ مدل آرایشی قانون خاصی ندارد و بسته به سلیقه مشتری و مهارت میکاپ آرتیست، طراحی می شود.

آرایش شاین نامزدی

میکاپ شاین همیشه جذابیت های خاص خود را دارد. اگر این براق بودن در قسمت چشم ها باشد می تواند این بخش از صورت را درخشان تر و جذاب تر کند.

  1. آرایش رنگین کمانی نامزدی

مدل میکاپ هفت رنگ و یا رنگین کمانی یکی از متفاوت ترین طرح هاست که بسیار متنوع است.

میکاپ هفت رنگ

میکاپ رنگین کمانی گرچه چندان متداول و مرسوم نیست ولی برای کسانی که دوست دارند در روز نامزدی متفاوت باشند، پیشنهاد خوبی است.

استفاده از تمام رنگ ها در این مدل میکاپ، دست آرایشگر شما را در مانور روی ترکیب های خلاقانه باز می گذارد.

  1. میکاپ صورتی یا بنفش برای مراسم نامزدی

این رنگ بسیار جذاب است که هم به صورت مات و هم به صورت شاین و براق قابل اجرا می باشد.

آرایش نامزدی با تم بنفش

رنگ صورتی و بنفش بسیار ملیح و رؤیایی است. بنفش مایل به آبی یکی از ترندهای سال 2023 به شمار می رود.

میکاپ صورتی برای نامزدی

اگر به دنبال رنگ های مد سال هستید، حتماً از قبل در مورد این موضوع تحقیق کنید و برای خرید لباس و انتخاب نوع و رنگ میکاپ خود تصمیم بگیرید.

  1. مدل ابروهای نچرال برای روز نامزدی

اگر به دنبال مدل ابروهای نچرال برای روز نامزدی خود هستید، از مدت ها قبل برای این کار برنامه ریزی کنید.

مدل ابروها

پیشنهاد می کنم به هیچ عنوان مدل ابروهای خود را خیلی نازک نکنید. مدل ابروهای نچرال همیشه مورد استقبال همگان بوده است.

ابروهای طبیعی آرایش شما را نیز طبیعی تر و زیباتر نشان می دهد.

  1. آرایش خطی در روز نامزدی

میکاپ خطی برای نامزدی

مدل آرایش خطی بسیار جذاب است و کمی از حالت طبیعی و نچرال صورت فراتر می رود.

به هر حال اینکه رنگ های به کار رفته در میکاپ شما چه باشد مهم نیست، آنچه اهمیت دارد این است که شما را خاص تر از همیشه نشان دهدک

  1. ست کردن رنگ لباس نامزدی با آرایش

ست کردن لباس با آرایش

همان طور که گفته شد حتماً قبل از انتخاب رنگ و مدل میکاپ خود، با آرایشگرتان مشورت کنید و او را در جریان رنگ و مدل لباس خود قرار دهید تا با توجه به تجربه خود، بهترین ظاهر را برای شما خلق کند.

میکاپ و لباس نامزدی

  1. رنگ های برنزی با موهای تیره در آرایش نامزدی

مطمئناً، شما می خواهید لکه ها و عیوب را بپوشانید، اما می خواهید آرایش پایه شما مانند پوست دوم به نظر برسد و چندان به چشم نیاید.

میکاپ نامزدی برنزی

در استفاده از رنگ های برنزی همیشه مطمئن شوید که فونداسیون شما در صورت و گردن و بدن، دو رنگ به نظر نرسد.

استفاده از رنگ‌های خاکی تقریباً روی هر رنگ پوستی جواب می دهد. اما وقتی موهای تیره ‌تری دارید، استفاده از رنگ‌های برنزی و تراکوتا واقعاً می‌تواند زیبایی موهای شما را برجسته کند.

کلام آخر

مدل آرایش نامزدی

آنچه مسلم است این است که روز نامزدی، روز متعلق به شماست پس سعی نکنید آن طور به نظر برسید که دیگران می پسندند. از رنگ های دلخواه خود برای لباس و میکاپ استفاده کنید.

کافیست سالنی را که برای میکاپ روز نامزدی یا عروسی خود انتخاب می کنید را قبلاً امتحان کرده باشید و نمونه کارهای آن را دیده باشید.

برای این کار باید از مدت ها قبل از مراسم جستجو را شروع کنید و در نهایت بهترین انتخاب را انجام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *