آرایش عروس برای صورت گرد

آرایش عروس با صورت گرد

برای داشتن بهترین آرایش عروس با صورت گرد یا هر فرم صورت دیگری، باید بهترین عروس سرای کرج را پیدا کنید تا در این روز خاص زندگی تان دغدغه میکاپ خود را نداشته باشید.

خواه صورت گرد، قلب، مربع، بیضی یا کشیده داشته باشید، اگر می خواهید زیبایی طبیعی خود را به نمایش بگذارید، استفاده از انواع تکنیک های آرایشی ضروری است.

میکاپ عروس با صورت گرد

اگر صورت شما گرد است، با راهنمایی درست میکاپ آرتیست خود در یک مرکز تخصصی میکاپ می توانید به راحتی ظاهر خود را طوری آرایش کنید که بهترین ویژگی های خود را برجسته کنید.

با کمک گرفتن از یک آرایشگر حرفه ای و با تجربه می‌توانید از آرایش خود برای اضافه کردن وضوح بیشتر یا حتی کشیده ‌تر کردن صورت خود استفاده کنید تا به شکل بیضی‌ تری به نظر برسد.

میکاپ عروس صورت گرد

در اینجا چند نکته، ترفند و راز آرایشگری را برای میکاپ صورت گرد از جمله تکنیک‌ های کانتورینگ، مدل رژگونه، ابروها و خط چشم را به شما معرفی می ‌کنم.

در پایان این مقاله، مطمئن باشید، دقیقاً خواهید دانست که چگونه آرایشی را انجام دهید تا چهره زیبای منحصر به فرد شما را تکمیل کند!

آرایش عروس برای صورت گرد

قبل از اینکه به نکات و ترفندهای آرایشی بپردازیم، ابتدا باید مطمئن شوید که شما واقعاً فرم صورت گرد دارید. شاید بهتر باشد از میکاپ آرتیست خود بپرسید.

علاوه بر این، دانستن اینکه چه چیزی یک صورت گرد را از نظر فنی تعریف می‌کند، مهم است. زیرا به شما کمک می‌کند تا دلایل ترفندهایی را که به آنها می‌پردازیم را بهتر درک کنید.

مدل آرایش عروس

در اینجا چند دستورالعمل شکل صورت آورده شده که به شما کمک می کند تا از گرد بودن فرم صورت خود مطمئن شوید.

مرحله 1:

ابتدا مشخص کنید که پهن ترین قسمت صورت شما کجاست. آیا استخوان گونه خود را پهن ترین قسمت صورت خود می دانید؟ اگر چنین است، احتمالاً صورت گرد دارید.

آرایش عروس صورت گرد

مرحله 2:

اکنون به خط فک و چانه خود نگاه کنید. آیا انحنای نرم و گردتری دارند؟ یا زاویه دار و تیز هستند؟ اگر نرم و گرد است، این مرحله هم به شما می گوید که صورت گرد دارید.

مرحله 3:

در نهایت، به طول صورت خود در مقایسه با عرض آن نگاه کنید. در صورت تمایل حتی می توانید برای دقت بیشتر اندازه گیری کنید.

اگر پهنای صورت شما بلندتر و یا هم اندازه طول صورت باشد، صورت شما گرد است.

اگر به چند نمونه صورت گرد برای مقایسه نیاز دارید، در اینجا چند سلبریتی وجود دارد که صورت گرد دارند: سلنا گومز، کریسی تیگن، میلا کونیس و اما استون.

میکاپ عروس صورت گردآرایش عروس با صورت گرد

مدل آرایش عروس با صورت گرد

خوبی داشتن صورت گرد این است که ظاهر را جوان تر نشان می دهد. اما احتمالاً می‌خواهید گرد بودن آن را به حداقل برسانید تا ظاهری زیباتر داشته باشید.

خوب، نگران نباشید؛ این نکات و ترفندهای تخصصی به شما کمک می کند تا صورت شما کمی کشیده و کماکان جوان و زیبا شود.

کانتور برای میکاپ عروس با صورت گرد

 

میکاپ عروس صورت گردبدون شک کانتورینگ یکی از بهترین راه ها برای لاغر کردن صورت گرد با آرایش است. همچنین این یک راه مطمئن برای ایجاد ساختار استخوانی تعریف ‌شده تری طبق استانداردهای صورت جذاب است.

اکنون، هدف این است که با قرار دادن کانتور صورت را به طور استراتژیک کشیده تر کنیم. در نتیجه باید آن را در مناطقی بمالید که زوایای بیشتری ایجاد می کند و گردی صورت شما را از بین می برد.

دقت کنید که از کانتور کردن با یک محصول سایه زن که بیش از حد براق است خودداری کنید. درخشش فقط صورت شما را گردتر نشان می دهد.

این یکی از دلایلی است که من طرفدار کانتورینگ با برنزر نیستم. در عوض، محصولی با روکش مات انتخاب کنید.

استفاده از کرم پودر برای صورت گرد

 

میکاپ عروسبرای استفاده از کرم پودر و یا پنکک می توانید چیزی تقریباً دو تا سه درجه تیره تر از رنگ طبیعی پوست خود امتحان کنید.

اگر پوست بسیار روشنی دارید، احتمالاً باید از کرم پودری چندین درجه تیره تر استفاده کنید.

با کانتور کردن کمی رو و همچنین زیر استخوان گونه خود شروع کنید. سپس به سمت پایین و در قسمت های عمیق گونه های خود برسید.

این به چهره شما کمک می کند تا ظاهری زاویه دارتر و لاغرتر داشته باشید.

شما باید دور خط فک خود را به همراه قسمت های بیرونی پیشانی و شقیقه های خود کانتور کنید. سپس در صورت تمایل، می توانید یک خط باریک در امتداد خط موی خود، درست بالای پیشانی خود اعمال کنید.

کانتور کردن در این نواحی با آرایش به کاهش پهنای صورت گرد و پر شدن گونه ها کمک می کند.

هایلایت برای میکاپ عروس با صورت گرد

 

میکاپ عروسبعد از اینکه صورت را کانتور کردید و به آن عمق دادید، وقت آن است که با هایلایتر کمی بُعد اضافه کنید. هایلایت یکی دیگر از راه های عالی برای به حداقل رساندن گردی صورت است.

می توانید از آن برای تأکید بر مرکز صورت خود استفاده کنید که توجه را از عرض آن دور می کند.

از پودر یا کرم هایلایت کننده استفاده کنید و آن را به مرکز پیشانی، مرکز چانه و پل بینی بمالید. این کار به صورت شما طول بیشتری برای جلوه ای کشیده می دهد.

مدل میکاپ عروس صورت گرد

سعی کنید از بالای گونه های خود استفاده کنید تا ساختار استخوانی خود را بالا بکشید و برجسته کنید.

نکته حرفه ای

هایلایتر را خیلی به سمت داخل روی گونه ها نزنید، زیرا این کار باعث می شود که گونه ها بیش از حد پر به نظر برسند.

رژگونه برای میکاپ عروس با صورت های گرد

 

عروس با صورت گرداحتمالاً بیشتر دخترها نگران هستند که رژگونه صورتشان را گردتر نشان دهد بنابراین ترجیح می دهند از آن صرف نظر کنند؛ اما این کار را نکنید!

رژگونه یکی دیگر از لوازم آرایشی است که بسیار شبیه به کانتور و هایلایتر شماست که می ‌توان از آن برای تراشیدن صورت گرد برای ظاهری باریک‌ تر استفاده کرد.

ناگفته نماند که با افزودن برخی زوایا، از طرفی به از بین بردن مقداری از گردی صورت کمک می کند و از طرف دیگر به زیبایی میکاپ می افزاید.

جایی که رژگونه زده می شود بسیار مهم است. رژگونه را بالاتر از روی استخوان گونه بزنید و به صورت مورب رو به بالا جارو بزنید.

مدل آرایش عروس با صورت گرد

هدف این است که صورت را واضح و زاویه دار نگه دارید. بنابراین، همانطور که شروع به زدن رژگونه می کنید، می بایست در امتداد استخوان گونه حرکت کنید و زاویه طبیعی 45 درجه آنها را دنبال کنید.

یکی دیگر از گزینه‌هایی که برای لاغری صورت به خوبی کار می‌کند، روش V است. رژگونه را به معنای واقعی کلمه مانند یک “V” باریک که مستقیماً روی استخوان گونه شما می افتد، بزنید.

نکته حرفه ای

اطمینان حاصل کنید که رژگونه را خیلی نزدیک بینی یا خیلی به سمت داخل روی گونه ها نزنید، زیرا این کار باعث می شود صورت گردتر به نظر برسد.

آرایش چشم برای عروس با صورت گرد

خط چشم می ‌تواند محصولی فوق‌ العاده برای نمایش بیشتر چشم‌ ها و در عین حال برجسته‌ تر کردن گونه ‌های پرتر و گردتر باشد.

عروس صورت گرد

نکته حرفه ای

هنگام استفاده از خط چشم، فرم چشم را در نظر داشته باشید.

فرم دادن به ابرو در میکاپ عروس صورت گرد

 

فرم ابروی عروس با صورت گردابروها در نمایش صورت بسیار قدرتمند هستند. آنها این قدرت را دارند که شخص را جوان ‌تر نشان دهند، به چهره‌ تعادل بیشتری بدهند، تقارن ایجاد کنند و چشم‌ های خیلی نزدیک را اصلاح کنند!

یکی از چیزهایی که بسیاری از افراد از آموختن آنها شگفت زده می شوند این است که برخی از فرم های ابرو برای اشکال مختلف صورت نسبت به سایرین بسیار جذاب تر هستند.

فرم مناسب ابرو قدرت افزایش طول به صورت گرد را دارد که به لاغرتر و بیضی ‌تر نشان دادن آن کمک می‌کند.

بهترین فرم ابرو برای صورت گرد

مدل ابرو برای صورت گرد

ابروهای بلند قوس دار، تیز و زاویه دار، بهترین فرم ابرو برای صورت های گرد هستند که باعث می شوند کمی کشیده تر به نظر برسد.

مثل این است که چشم ها را فریب می دهید و یک توهم ایجاد می کنید.

مدل های میکاپ عروس با صورت های گرد

به عنوان مثال، وقتی به چهره ای با ابروهای بسیار کمانی نگاه می کنید، آن قوس بلند به یک نقطه کانونی عمودی روی صورت تبدیل می شود.

این فرم ابروها چشم ها را به سمت بالا می کشد که در نتیجه توجه را از عرض صورت دور می کند و توهم طول بیشتر صورت را ایجاد می کند.

علاوه بر این، ابروهای تیز و زاویه دار به ایجاد وضوح بیشتر کمک می کند و بخشی از تمرکز را از نرمی صورت گرد دور می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *