فیبروز ابرو به روش لیفت

فیبروز ابرو به روش لیفت

لیفت ابرو معمولاً یک روش سرپایی است. چندین روش مختلف برای انجام لیفت ابرو وجود دارد که برخی از گزینه ها تهاجمی تر از سایرین و برخی مانند فیبروز ابرو به روش لیفت، ساده تر هستند.

یکی از این روش ها مراجعه به یک مرکز فوق تخصصی میکروبلیدینگ ابرو و استفاده از روش فیبروز است که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

اما لیفت ابرو با روش تهاجمی معمولاً شامل برش هایی در پوست سر است، اما گاهی اوقات برش هایی در پیشانی یا درست بالای ابروها ایجاد می شود.

نوع لیفت ابرویی که انجام می دهید بر اساس ویژگی های صورت و ترجیحات زیبایی شناختی شما خواهد بود. پس توجه داشته باشید که برای این کار با هر روش، به هرجایی مراجعه نکنید.

جراح زیبایی شما مشکل شما را ارزیابی می کند، ترجیحات خط مو و مدل موی شما را در نظر می گیرد و روشی را توصیه می کند که کمترین جای زخم و بهترین نتایج زیبایی را به همراه داشته باشد.

برای دیدن نمونه های بیشتر می توانید به عروس سرای کرج مراجعه کنید و مدل ابروی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انواع لیفت ابرو

لیفت ابرو با جراحی

لیفت ابروها به دو روش کلی انجام می شود. یک راه لیفت ابرو مراجعه به متخصصین زیبایی و انجام عمل جراحی است.

راه دوم برای بالا کشیدن ابروها، روش هایی است که نیاز به جراحی ندارند و البته زمان ماندگاری کوتاه تری هم دارند.

روش های لیفت ابرو با جراحی

روش های مختلف لیفت ابرو وجود دارد که شامل برش های با طول های مختلف در مکان های مختلف است.

لیفت آندوسکوپی ابرو

این رایج ترین روش است. جراح شما یک آندوسکوپ (یک لوله بلند و نازک با یک نور در انتهای آن متصل به دوربین فیلمبرداری) را از طریق چندین برش کوچک در پوست سر وارد می کند که اجازه می دهد تا ساختارهای مختلف داخلی پیشانی را ببیند و روی آن کار کند.

روش آندوسکوپی به برش های بسیار کم نیاز دارد، اما ممکن است برای همه بیماران به یک اندازه مفید نباشد. این گزینه بیشتر در بیمارانی که دارای افتادگی خفیف تا متوسط ​​ابرو و چین و چروک های افقی هستند رایج است.

لیفت ابرو

لیفت ابرو کرونال

به این روش لیفت ابرو کلاسیک و یا تریکوفیتیک نیز گفته می شود. جراح شما با ایجاد یک برش طولانی با چندین گزینه مختلف شروع می کند: در بالای سر (برای جای زخم پنهان)، در خط مو (برای جلوگیری از بلند شدن پیشانی، یا حتی کوتاه کردن پیشانی) یا در یکی از چین های پیشانی شما (بهترین گزینه برای مردان طاس است).

سپس جراح، پوست را از بافت های زیرین بلند می کند، ماهیچه ها را شل می کند و هر گونه پوست یا چربی اضافی را برمی دارد. او ابرو را بالا می‌آورد و سپس ابرو را به موقعیت جدیدش می‌دوزد.

جراحی برای لیفت ابرو

این گزینه در بیمارانی که افتادگی ابروهای پیشرفته و چین و چروک های عمیق دارند، رایج تر است.

لیفت ابرو با تکنیک برش محدود

جراحی ابرو برای لیفت

این تکنیک ترکیبی هر دو روش، که به لیفت جانبی نیز شناخته می شود، غیر آندوسکوپی با برش های محدود است. از بخش کوچکی از انتهای برش تکنیک کرونر برای بالا بردن قسمت بیرونی ابروها تحت دید مستقیم و بدون آندوسکوپ استفاده می‌کند.

این روش زخم های ایجاد شده را در خط موی گیجگاهی پنهان می کند. در حالی که این روش به ناحیه مرکزی ابرو نمی‌پردازد، اما می ‌تواند چین و چروک‌های گوشه چشم را که معمولاً به آن «پای کلاغی یا پنجه کلاغی» گفته می‌شود، کاهش دهد.

لیفت ابرو به روش جراحی

از آنجایی که بسیاری از جراحان عمل لیفت پیشانی را با بلفاروپلاستی فوقانی جفت می کنند، برای تکمیل لیفت پیشانی، برش هایی در پلک بالایی ایجاد می کنند، خطوط اخم بین ابروها را درمان می کنند و قسمت داخلی ابروها را بالا می برند.

اگر پیشانی بلندی دارید، ممکن است برای جلوگیری از افزایش بیشتر خط مو، لیفت زیر جلدی انجام دهید. در این روش، برش شما

لیفت ابرو بدون جراحی با فیبروز

فیبروز ابرو به روش لیفت

یکی از روش های لیفت ابرو بدون جراحی، فیروز است. فیبروز به روش لیفت از روش های جدید هاشور ابرو می باشد.

فیبروز روشی مناسب برای پرکردن فضای خالی بین ابروهاست که به صورت کاملا طبیعی و نچرال لا به لای ابروها هاشور یا سایه ایجاد می کند و نیازی به جراحی ندارد.

در فیبروز ابرو نحوه کشیدن خط های مویی در جهت رویش و خواب ابروهاست. کشیدن خط ها با میزان فشار دست پر رنگ و کم رنگ می شود.

باید توجه داشت که فشار بیش از حد باعث پارگی پوست می شود. از طرف دیگر فشار بسیار کم و ضعیف نیز باعث می شود رنگ به زیر پوست نرود و در نتیجه ابرو کم رنگ شود.

توجه داشته باشید برای فیبروز ابرو به روش لیفت، به یک مرکز تخصصی با کادری حرفه ای مراجعه کنید.

لیفت ابرو با فیبروز

لیفت ابرو بدون جراحی

این روش یکی از روش هایی است که به صورت موقت با ایجاد فرم مناسب ابروها و بالا کشیدن ابرو ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

فیبروز به روش لیفت در سالن های زیبایی انجام می شود. در این روش با حالت دهی به تارهای ابرو به سمت بالا تا حدودی افتادگی به سمت پایین رفع می شود.

این روش بیشتر مناسب افرادی است که قصد فرم دهی  به ابرو های خود را دارند.

در فیبروز به روش لیفت، خطوط هاشور بصورت مویی و ظریف، رو به بالا انجام می شود. در نتیجه کل ابروها به صورت منظم و شانه شده به سمت بالا لیفت داده می شود.

طریقه انجام فیبروز ابرو به روش لیفت

روش لیفت ابرو با فیبروز

‌برای این کار ابتدا با استفاده از کرم بی حسی، ابروی مشتری بی حس می شود. پس از مدت زمان ۲۰ دقیقه و تأثیر بی حسی، کرم بی حسی از روی ابروها پاک می شود.

با استفاده از مداد ناحیه مشخصی برای فیبروز ابرو به روش لیفت، روی صورت کشیده می شود که البته این مرحله باید با نظر مشتری صورت بگیرد.

سپس تیغ یکبار مصرف درون قلم گذاشته می شود. باید دقت داشته باشید که حتما تیغ سر جای خود محکم شود زیرا در غیر این صورت در حین کار، تیغ تکان می خورد.

انتخاب رنگ در فیبروز ابرو، به انتخاب و با سلیقه مشتری انجام می شود.

طریقه فیبروز ابرو به روش لیفت

توجه داشته باشید که رنگ انتخاب شده باید تیره تر از رنگ ابرو باشد تا با گذشت زمان که کمرنگ شد، ابرو خالی به نظر نرسد.

در مرحله بعد کمی از رنگ را با تیغ برداشته می شود. باید دقت کنید که مقدار رنگ زیاد نباشد زیرا روی پوست پخش می شود.

سپس به آهستگی خطوط ظریف و نازک در قسمت های خالی ابرو و در محل رویش مو کشیده می شود. بهتر است برای کشیدن خطوط از تاج ابرو شروع کنید.

فشار دست در فیبروز ابرو خیلی نکته مهمی است. سعی کنید زاویه دست کاملا عمود نباشد تا رنگ به لایه های زیرین پوست تزریق شود.

مدل های ابرو برای فیبروز

در فیبروز ابرو به روش لیفت، خطوط هاشور رو به بالا انجام می شود تا کل ابروها به صورت منظم و شانه شده به سمت بالا لیفت داده شود.

در مرحله آخر باید مقداری رنگ روی ابروها مالیده شود تا به همه نقاط نفوذ کند. بعد از چند دقیقه رنگ را پاک کرده و اگر نقصی در ابرو مشاهده شد یک بار دیگر کار بلید انجام می شود.

روش های لیفت ابرو بدون جراحی

معمول ترین روش های غیر جراحی و غیرتهاجمی لیفت ابرو عبارتند از:

  1. استفاده از بوتاکس در ناحیه پیشانی و ابرو
  2. تزریق فیلرهای هیالورونیک و فیلرهای تحریک کننده کلاژن سازی در ناحیه اطراف ابرو پیشانی
  3. بهره مندی از لیزرها و دستگاه های تحریک کننده کلاژن سازی
  4. استفاده از متد لیفت با نخ
  5. لیفت ابرو به روش فیبروز

فیبروز ابرو به روش لیفت

آخرین روش بالا کشیدن و فرم دادن به ابروها، فیبروز ابرو به روش لیفت است. همان طور که گفته شد، در این روش ابروها به شکل دلخواه مشتری و با فاصله مناسب از چشم، طراحی شده و باقلم مخصوص، خط های نازکی مانند تارهای مو در قسمت طراحی شده، کشیده می شود.

فیبروز ابرو به روش لیفت، نسبت به سایر روش های لیفت ابرو، بسیار مقرون به صرفه است و انتخاب فرم و فاصله ابروها با مشاوره متخصص این کار و به سلیقه مشتری انجام می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *