فیبروز ابرو دخترانه اسپرت

فیبروز ابرو دخترانه اسپرت

یکی از نمونه ابروهای پرطرفدار که ظاهری اسپرت و نچرال و بسیار دخترانه دارد، ابروی پهن و پر دخترانه است که در سال های  اخیر بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته است.

فیبروز ابرو دخترانه اسپرت، یک انتخاب بی نظیر برای تمام خانم ها بخصوص دختر خانم های خوش سلیقه است و طرفداران زیادی دارد.

شما می توانید با انجام فیبروز به صورت حرفه ای، ابروهای طبیعی و به شدت خوش فرم و خوش حالت داشته باشید.

در مرکز تخصصی فیبروز ابرو در کرج با نام تجاری آنیش، متخصصین حرفه ای حضور دارند و شما را تا رسیدن به هدفتان همراهی می کنند.

قیمت فیبروز ابرو دخترانه اسپرت

قیمت فیبروزابرو برای افراد مختلف، متفاوت است و این تفاوت بستگی به مدل درخواستی و حجم ابروهای مشتری دارد.

فیبروز ابرو دخترانه

پر واضح است برای افرادی که خود دارای ابروهای پر پشت هستند، روند فیبروز ابرو و پهن کردن آن بسیار سریعتر صورت می پذیرد.

همین طور در مورد افرادی که دارای ابروهای کم پشت هستند، این پروسه زمان بیشتری می برد و با اضافه کردن تار موهایی بیشتر، ابروها به صورت پر پشت و پهن در خواهند آمد.

نکته قابل توجه اینجاست که ظاهر ابروهای نچرال و اسپرت علاوه بر پهن و پرپشت بودن به صورت صاف و خطی نیست و بعد از رسیدن به قسمت کمان ابرو، شکسته می شود و حالتی کمانی شکل یا زاویه دار بر اساس فرم صورت به خود می گیرند.

در هر صورت برای رسیدن به قیمت دقیق برای ابروهای خود، باید حتماً به کلینیک مورد نظر بروید تا ابروهای شما را ببینند و بعد از مشاوره هزینه نهایی را برایتان تعیین کنند.

مدل فیبروز ابرو اسپرت دخترانه

فیبروز دخترانه اسپرت

فیبروز ابرو یک راه بسیار رایج برای داشتن ابروهای دلخواه است. کاشت ابرو به روش فیبروز با تتو بسیار متفاوت است.

قلم های فیبروز ابرو با قلم تتو و میکروبلیدینگ ابرو بسیار متفاوت هستند و کار با آن ها نیاز به مهارت و تجربه دارد. پیشنهاد می کنم برای فیبروز ابرو دخترانه اسپرت، هرجایی را انتخاب نکنید.

اگر به دنبال کاری با کیفیت هستید و می خواهید از چهره خود با ابرهای جدید و زیبا لذت ببرید، باید به سراغ کسانی بروید که نه تنها مهارت و تجربه این کار را دارند؛ بلکه با جدید متد و ترند روز دنیا نیز آشنایی دارند.

فیبروز دخترانه

علاوه بر در نظر گرفتن جدیدترین مدل های فیبروز ابرو، فرم صورت افراد نیز در تعیین مدل ابرو برای فیبروز تعیین کننده هستند.

ممکن است مدل فیبروز ابرو دخترانه برای شخصی مناسب نباشد و با فرم صورت و رنگ چشم و جنس موهای شخص، همخوانی نداشته باشد.

اینجاست که یک پیگمنتر ماهر پیشنهاد مناسب را مطرح می کند و در صورت رضایت مشتری، مدلی را به اجرا در می آورد که بهترین نتیجه ممکن را به دنبال داشته باشد.

مدل فیبروز ابرو دخترانه

فیبروز ابرو دخترانه اسپرت

از آنجایی که در سال های اخیر چهره نچرال و طبیعی بسیار ترند شده، ابروهای دخترانه با حالت پر و طبیعی هم مورد توجه قرار گرفته است.

مدل فیبروز ابرو دخترانه یکی از همین مدل هایی است که در مراکز فیبروز همه روزه در حال انجام است.

دراین مدل ابرو، طراحان و پیگمنترهای حرفه ای به گونه ای ابروها را طراحی می کنند که بسیار طبیعی و پر جلوه کند و به عبارتی شبیه ابروهای دخترانه و نچرال باشد.

ابرو دخترانه اسپرت

در واقع مدل فیبروز ابرو دخترانه علاوه بر اینکه چهره طبیعی و نچرال را به شما هدیه می دهد، موجب جوان تر نشان دادن چهره شما نیز می گردد.

همان طور که گفته شد این مدل ابرو در افراد با چهره ها و فرم صورت های متفاوت، با پهناهای متفاوت اجرا می شود.

طبیعی است که در همه افراد به یک شکل فیبروز دخترانه اجرا نشود و اندک تغییری در پهنا و فرم ابروها وجود داشته باشد.

اینجاست که مهارت و تجربه متخصص این کار به شما کمک می کند تا به بهترین چهره دلخواه خود برسید.

ویژگی های مدل فیروز ابروی دخترانه و پهن

فیبروز دخترانه ابرو

ابروهای پهن و اسپرت برای افرادی که به دنبال چهره ای نچرال و مطابق با مد روز هستند و ترجیح  میدن چهره ای طبیعی داشته باشند، گزینه مناسبی به شمار می رود‌.

برای اینکه بعد از فیبروز مجبور به کشیدن مداد یا ریمل ابرو برای همرنگ کردن آن با موهای خود نشوید، پیشنهاد می کنیم از پیگمنتر خود بخواهید که فیبروز ابروی شما را همرنگ با موهایتان انجام دهد.

با این کار هم زحمت همرنگ کردن آن را ندارید و هم چهره شما نچرال تر و زیباتر خواهد شد.

فیبروز ابرو

رنگ فیبروز ابرو دخترانه

در ایران معمولاً برای فیبروز ابروهای پر پشت و پهن اسپرت دخترانه، رنگ قهوه ای تیره تا خرمایی در نظر می گیرند که با رنگ موهای افراد هماهنگ است.

 

ابروهای پهن و اسپرت در مراجعه کنندگان به صورت حالت دار و کمانی و گاهی صاف اجرا می شود. انتخاب هر کدام از این گزینه ها طبق درخواست مشتری از پیگمنتر انجام خواهد شد.

پیشنهاد می کنم، اگر به جای معتبری رفته اید، قبل از اینکه پیگمنتر حرفه ای شما، مدل انتخابی تان را روی صورتتان پیاده کند، نظر او را جویا شوید تا مطئن شوید که گزینه درستی را انتخاب کرده اید.

اگرچه مدل کمانی ابروهای اسپرت و پهن نچرال تر می باشد اما ممکن است مدل پیشنهادی کسی که تجربه این کار را روی صورت های مختلف دارد، چهره شما را زیباتر کند.

فیبروز ابرو دخترانه اسپرت

کوتاهی و بلندی ابروهای اسپرت و نچرال

کوتاهی و بلندی تاج و دنباله ابرو به صورت و فرم چهره افراد بستگی دارد. از این رو در این زمینه نیز، از مشاوره با پیگمنتر خود غافل نشوید.

اما به طور کلی اگر دارای پشت چشم کوتاهی هستید، بهتر است از ابروهای صاف و پهن استفاده کنید تا به علت صاف بودن آن کمی پشت چشم شما را کشیده تر نشان دهد.

اگر چشمان نزدیک به هم دارید، بهتر است از ابروهای نچرال طبیعی با دنباله کشیده استفاده کنید.

اگر فاصله چشمان شما از یکدیگر زیاد است بهتر است از ابروهای پهن با تاج بلندتر استفاده کنید.

به طور کلی انتخاب تاج و دنباله به صورت کوتاه یا بلند و همچنین شکستگی ابرو با توجه به محل قرار گیری چشمان شما، علاوه بر فرم چهره و صورت شما تا حد زیادی به تجربه و مهارت فرد پیگمنتر بستگی دارد.

مدل ابرو دخترانه

متخصصین بعد از کشیدن یک طرح اولیه و تأیید مشتری، با دستگاه خود، خط های نازک و پر را برای مشتری طراحی می کند که جلوه ای طبیعی تر و دخترانه داشته باشد.

فیبروز دخترانه اسپرت

مدت هاست که دیگر خانم ها به دنبال ابروهای باریک و بلند نیستند. این روزها مدل ابروهای پر و با حالت طبیعی، طرفداران بیشتری دارد.

این مدل ابروها که پرپشت و طبیعی به نظر می رسند را اصطلاحاً ابروهای دخترانه می گویند.

فیبروز ابرو دخترانه، در واقع طراحی ابرو به همین شکل است.

فیبروز دخترانه اسپرت

این روزها داشتن ابروهایی با فرم و حلت طبیعی، زیبایی چهره را چند برابر می کند.

کسانی که ابروهای خود را به دلیل بارداری یا استفاده از لوازم آرایش بی کیفیت از دست داده اند، دیگر به دنبال ابروهای باریک و بلند نیستند.

بیشتر خانم ها ترجیج می دهند ابروهایی پهن و نچرال داشته باشند. اما چطور؟!

نکات کلی در مورد انجام فیبروز ابرو دخترانه

فیبروز ابرو به طور کلی یک روش زیبا سازی ابروهاست که به روش دستی و با قلم هاشور انجام می گردد.

اینکه فیبروز یک روش تقریبا نیمه دائمی است که معمولا طی مدت شش ماه تا دو سال ماندگاری دارد، یک مزیت محسوب می شود؛ چراکه مجبور نیستید همانند تتوهای قدیمی تا سال ها وجود آن را بر روی صورت خود تحمل کنید.

فیبروز ابرو دخترانه اسپرت

همچنین رنگ های فیبروز از نوع رنگ های آلی معدنی هستند که پس از ریمو کردن و پاکسازی به هیچ وجه خط قرمز از خود برجای نخواهد گذاشت و پس از پاکسازی، ابرو به صورت اولیه خود، بدون هیچ ردی، باز می گردد.

در واقع روش فیبروز طبق موروفولوژی صورت و طبق نسبت طلایی یا همان فی ۶۱۶ طراحی و انجام می پذیرد.

فیبروز ابرو دخترانه برای بالای ۱۸ سال

طبق اصول و قوانین جهانی آکادمی فیبروز انجام این روش برای افراد بالای ۱۸ سال مجاز می باشد، مگر آنکه به علل پزشکی و از دست دادن ابروها در زیر ۱۸ سال مجبور به انجام فیبروز گردند.

فرد پیگمنتر باید کاملا مراقب باشد در حین انجام فیبروز به پوست هیچگونه آسیبی وارد نکند و باعث ایجاد مشکلات پوستی نگردد.

مشتری می بایست یک هفته قبل از انجام فیبروز اگر در موضع ابروان خود دارای درماتیت، راش، جوش و یا هر مشکل دیگری است آن را درمان کند و سپس اقدام به انجام فیبروز نماید.

همچنین فیبروز ابرو برای کسانی که دچار شکستکی یا نقص در ابرو هستند نیز بسیار مناسب و قابل اجرا می باشد.

مدل ابرو دخترانه

فیبروز برای افرادی که به دنبال زیباتر کردن و یا رنگ دائمی ابرو، و همین طور طراحی حالت جدیدی برای ابروهای خود هستند هم یک روش عالی به شمار می رود.

معمولاً فیبروز ابروی دخترانه از طریق سوزن چند بار مصرف انجام می شود و رنگ به کار رفته در فیبروز با توجه به کلینیکی که در آن انجام می دهید، ممکن است از برندهای مختلفی استفاده گردد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *