بهترین مدلهای سایه و خط چشم برای چشم درشت، پف دار، پلک افتاده

بهترین مدل سایه چشم و خط چشم برای چشم درشت، پف دار، پلک افتاده

نحوه زدن سایه چشم و خط چشم مناسب انواع چشم ها بر اساس فرم و شکل آن ‌ها می ‌تواند دنیای متفاوتی ایجاد کند. درست مانند تغییر تیپ از اسپرت به رسمی، می تواند ظاهر جذاب تری ارائه دهد. بهترین مدل سایه و خط چشم برای چشم درشت، پف دار، پلک افتاده و انواع فرم چشم ها را در ادامه خواهید دید.

اما اگر از آن دسته افرادی هستید که به آرایش انواع چشم ها علاقه مند هستند، بد نیست سری به صفحه آموزش میکاپ در کرج بزنید تا از آموزش های سالن آنیش بهره مند شوید.

مطمئناً می ‌توانید سایه چشم و خط چشم را به هر شکلی که بلد هستید، اجرا کنید. اما وقتی فرم چشم ‌ها را بشناسید و بر اساس آن میکاپ کنید، بدون شک به نتیجه بهتری خواهد رسید.

مدل سایه چشم و خط چشم برای چشم درشت، پف دار، پلک افتاده

اما قبل از این که به مدل میکاپ چشمتان فکر کنید، باید بدانید که فرم چشم شما چگونه است.

در ادامه ابتدا با یک راهنما فرم و مدل چشم را بررسی می کنیم و سپس به آرایش مناسب هر مدل خواهیم پرداخت.

تشخیص انواع فرم چشم ها

تشخیص انواع فرم چشم ها

قبل از اینکه تکنیک آرایش چشم خود را تغییر دهید، باید مشخص کنید که چه فرم چشمی دارید. انواع فرم چشم ها را بشناسید و آرایش مناسب هر یک را بدانید.

نحوه زدن سایه چشم و خط چشم در چشم های بادامی شکل ممکن است با نحوه آرایش چشم های رو به پایین متفاوت باشد. بنابراین دانستنن این موضوع برای اینکه یک میکاپ بی نقص داشته باشید، ضروری است.

چشم ‌های درشت و بادامی

چشم‌ های بیضی شکل با گوشه‌ های بیرونی کمی رو به بالا که شبیه بادام هستند. این مدل چشم ها به فوق متقارن بودن، معروف هستند.

می توانید چشم بادامی را به عنوان شکلی جهانی در نظر بگیرید که تقریباً با همه مدل آرایش به خوبی جفت می شود.

مدل چشم‌ گرد

تشخیص فرم چشم ها

اگر می‌ توانید تمام عنبیه خود را بدون اینکه مقداری از آن توسط پلک بالا پوشیده شده باشد، ببینید؛ به چشم‌های گرد و درشت و زیبای خود سلام کنید.

چشم های رو به بالا

چشم های رو به بالا، چشم های بادامی همراه با پیچ و تاب هستند. به ‌جای داشتن گوشه‌ های کمی رو به بالا، کمی زاویه دار به سمت بالا رفته اند که باعث می‌شود پلک پایینی بزرگ ‌تر از بالا به نظر برسد.

فرم چشم‌ با پلک افتاده

پلک افتاده

این چشم ‌ها برعکس چشم ‌های رو به بالا هستند. به این معنی که گوشه چشم ‌ها به سمت پایین می‌ آیند و پلک بالایی بزرگ ‌تر از پلک پایین به نظر می ‌رسد.

چشم‌ های مونولید

در مدل چشم های مونولید، هیچ چین و چروکی روی پلک‌ های بالایی و در کنار چشم که به پنجه کلاغی نیز شهرت دارند، وجود ندارد.

شناخت مدل چشم گود

در چشم‌های گود، پوستی که از استخوان ابروی شما بیرون می‌آید کمی آویزان می‌شود چین های کنار چشم را کمی پنهان می کند.

مدل سایه چشم مناسب انواع فرم چشم

مدل سایه چشم برای انواع چشمها

هیچ چیز به اندازه تکنیک کشیدن خط چشم و زدن درست سایه چشم مناسب و کمی کانتورینگ پلک نیست که واقعاً شکل چشم شما را برجسته و بی نقص کند.

اکنون که شناخت بهتری ازفرم و شکل چشم خود دارید، زمان آن فرا رسیده است که یاد بگیرید چه کاری می توانید انجام دهید تا این عضو صورت خود را واقعاً تقویت کنید.

نکات زیر را برای استفاده از سایه چشم برای هر شکل چشم بررسی کنید، سپس روی برجسته کردن ویژگی چشم های زیبای خود کار کنید.

سایه چشم برای چشم درشت و بادامی

سایه چشم برای چشم درشت و بادامی

میکاپ سایه چشم برای چشم درشت، بسیار ساده و متنوع است. با این چشم‌ های کمی برآمده و فوق‌ متقارن، تقریباً هر سایه و مدلی فوق ‌العاده به نظر می‌رسد.

اما اگر به دنبال سایه چشم برای چشم بادامی هستید، به پیشنهاد من کمی فکر کنید.

اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، یک چشم دودی برهنه کلاسیک را امتحان کنید که از قهوه ‌ای مات متوسط ​​روی پلک شما استفاده می‌کند، همراه با سایه ‌ای کمی تیره ‌تر که در انتهای چشم ترکیب شده است.

وقتی کاملا ترکیب شود، ظاهر چشمان شما را باز می کند و شکل بادامی چشم ها را برجسته و نمایان می کند.

سایه برای چشم گرد

سایه چشم برای چشم گرد

کانتور کردن پلک ها کلید ایجاد ظاهری خیره کننده و مشخص در سایه چشم برای مدل چشم گرد است.

یک سایه متوسط ​​تا تیره را روی مرکز پلک بالای چشم بزنید و سپس گوشه های داخلی و خارجی را با سایه روشن تر برجسته کنید.

این کار توجه را به مرکز چشم ها جلب می کند تا ظاهری فوق العاده جذاب بیافریند.

روش سایه چشم برای چشم پف دار یا برآمده

سایه چشم برای چشم پف دار

بهترین سایه چشم برای مدل چشم پف دار، به این روش انجام می شود. با کمک یک سایه تیره یا خط چشمی که در گوشه بیرونی خط مژه پایینی قرار گرفته است، چشم‌ های رو به بالا را تکمیل کنید.

قبل از اینکه روی پلک خود سایه ای با رنگ متوسط ​​داشته باشید، روی استخوان ابروی خود را برجسته کنید.

فقط در مورد هایلایت خود خیلی سخت نگیرید، زیرا می خواهید همان اثر لطیف را داشته باشد که تابش نور از روی پوست شما به طور طبیعی ایجاد می کند.

مراحل سایه چشم برای پلک افتاده

سایه چشم برای پلک افتاده

در صورت داشتن پلک های افتاده، دو نکته را باید در نظر داشته باشید:

اول اینکه سایه چشم را خیلی بالای چین گوشه چشم قرار ندهید، زیرا می‌ تواند روی شکل چشم‌ های شما نا مرتب به نظر برسد.

دوم، بهترین راه برای افزایش چشم‌های رو به پایین، سایه زدن با رنگ‌های طبیعی است تا چشم‌ها را روشن و باز کند.

سایه چشم مناسب چشم مونولید

سایه چشم برای چشم مونولید

یک راه عالی برای سایه چشم مناسب برای این مدل، اعمال یک اثر ترکیبی روی پلک هایتان است، بنابراین شما گزینه های مختلفی برای ایجاد افکت ombre دارید.

با رنگ‌ های تیره‌ تر در نزدیکی خط مژه‌ ها شروع کنید و به تدریج به سمت بالا بروید و زیر ابرو را براق ‌تر کنید. فقط به یاد داشته باشید که رنگ ها را در محل تغییر، ترکیب و محو کنید.

سایه چشم مناسب چشم گود

سایه مناسب چشم گود

برای اینکه چشم ها را فریب دهید تا فضای بیشتری برای سایه زدن پلک ها داشته باشید، ابروهایتان را با ژل ابروی ضد آب، به سمت بالا ببرید و فضای لازم برای سایه چشم را ایجاد کنید.

بهترین مدل های خط چشم برای انواع فرم چشم ها

مدل خط چشم برای هر فرم چشم

 

شاید دوست داشته باشید فقط از خط چشم در میکاپ چشم ها استفاده کنید. بنابراین پیشنهاد می کنم با مدلهای خط چشم مناسب انواع چشم ها آشنا شوید.

اما چه بخواهید خط چشم را به تنهایی یا همراه با چند لایه با سایه چشم به کار ببرید، تکنیک خط چشم مناسب، بهترین راه شگفت‌انگیز برای افزایش گیرایی کردن نگاه شما است.

بنابراین، قبل از اینکه جلوتر بروید و پلک های خود را خط بکشید، نگاهی بیندازید که کدام تکنیک خط چشم برای فرم چشم شما مناسب تر است.

بهترین خط چشم برای چشم درشت و بادامی

خط چشم برای چشم درشت

تا به اینجا دریافتید که شکل چشم شما می تواند به خوبی با ظاهرهای مختلف جفت شود. اما، اگر می خواهید واقعاً چشم خود را برای مناسب ترین مدل خط چشم برای چشم های بادامی برجسته کنید، به چشم گربه ای کلاسیک فکر کنید.

با شروع نازک شدن به سمت گوشه داخلی و به تدریج ضخیم تر شدن به سمت گوشه بیرونی چشم، این تکنیک خط چشم به برجسته کردن شکل فوق العاده رو به بالا کمک می کند.

بهترین خط چشم برای چشم های گرد

خط چشم برای چشم گرد

نکته کلیدی برای استفاده از خط چشم مناسب چشم های گرد این است که با خط چشم بالدار که از بالای پلک امتداد می یابد، گوشه های بیرونی را برجسته کنید.

توصیه می کنیم خط چشم خود را از بالاترین نقطه چشم شروع کنید و به سمت بیرون حرکت کنید تا ویژگی گردی چشم را متعادل کنید.

مدل خط چشم برای چشم های پف دار یا برآمده

خط چشم برای چشم پف دار

برای تکنیک خط چشم مناسب پلک های پف دار، کافیست کمی خط برهنه را در امتداد خط مژه و گوشه های داخلی خود امتحان کنید تا ظاهر چشمانی درشت و درخشان داشته باشید.

بهترین خط چشم برای پلک های افتاده

خط چشم مناسب پلک افتاده

بهترین مدل خط چشم مناسب پلک افتاده به این روش است که کمی زاویه 45 درجه به انتهای خط مژه خود اضافه کنید.

اگر می‌ خواهید کمی کمتر از چشم‌ های گربه‌ ای داشته باشید، به آرامی یک خط نازک را ترکیب کنید که در انتها به مژه‌ های بالا و پایین شما به هم وصل شوند.

بهترین مدل خط چشم برای چشم های مونولید

خط چشم برای چشم های کره ای

بهترین مدل خط چشم برای این فرم چشم ها که شبیه چشم های مردم ژاپن و چین و کره و یا هموطنان عزیز مشهدی است، کشیدن خط چشم در نزدیک ترین حالت به مژه هاست.

هنگامی که خط چشم خود را تا حد امکان به خط مژه خود نزدیک می کنید، می توانید شکل چشم خود را مشخص کنید و در عین حال مژه های خود را پرتر نشان دهید.

مناسب ترین مدل خط چشم برای چشم های گود

خط چشم مناسب چشم گود

مدل خط چشم مناسب برای چشم های گود ممکن است کمی مشکل باشد، زیرا پلک بالایی کمی روی چین قرار دارد. برای جلوگیری از هر گونه لک یا پخش رنگ نا خواسته، هنگام کشیدن خط چشم، چشمان خود را باز نگه دارید.

این امر به ویژه هنگام تلاش برای دستیابی به یک خط ضخیم و پررنگ که مکمل ترین نوع خط چشم برای این مدل چشم است، مهم می باشد.

اگر برای ایجاد دنباله خط چشم، چشم خود را ببندید، احتمال زیادی وجود دارد که وقتی چشم خود را باز می کنید، انتهای دم در چین پلک پنهان شود.

مدل خط چشم برای چشم گود

برای جلوگیری از این امر کافی است با خط چشم ‌های مناسب، از وسط چشم شروع کنید و به خط مژه‌ های پایینی برسید تا تعریفی وارونه داشته باشید که در چشم ‌های گود به ‌طور مثبت و درخشنده به نظر برسد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *