انجام میکاپ در محل و لوکیشن شما

شما ممکن است که به هر دلیلی مثلا نداشتن زمان کافی ترافیک آلودگی هوا سرما و گرما کسالت داشتن فرزند کوچک در خانه و یا هر دلیل دیگری نتوانید برای انجام کارهای خود به سالن های آرایشی مراجعه کنید و یا در این روزهای پر از استرس و وجود بیماری کرونا یکی از دغدغه های عکاسان، مدل ها و یا کسانی که فیلمبرداری فرمالیته عروسی دارند نگران رفتن به سالن های آرایشی هستند.
یکی از خدمات این مجموعه انجام میکاپ و انواع خدمات آرایشی در محل و لوکیشن مورد نظر شماست . شما میتوانید به هر منظوری که به میکاپ و خدمات زیبایی نیاز دارید با مجموعه ما تماس گرفته و از بهترین خدمات بهره مند شوید.  کلیه خدمات زیبایی را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن در محل به شما ارائه خواهیم داد. شاید دوست داشته باشید برای آشنایی بیشتر با کار میکاپ آرتیست های این مجموعه، به مرکز تخصصی میکاپ در کرج هم سری بزنید.

انواع خدمات زیبایی در لوکیشن شما

خدمات زیبایی در لوکیشن شما میتوانید با انتخاب یک میکاپ آرتیست از این مجموعه این امکان رو خواهید داشت تا از هر نوع خدمات زیبایی که در سالن‌های زیبایی به شما ارائه میشود را در منزل و یا محل فیلمبرداری خود استفاده کنید. خیلی از روزها در زندگی ما اهمیت فوق العاده ای دارند مانند روز عروسی یا تولد پس بهتر است برای وقت و زیبایی خود ارزش قائل شویم و بهترین ها را انتخاب کنیم.  آرایشگری که به صورت حضوری در منزل کار زیبایی انجام می دهد نیز می تواند تمامی خدمات سالن زیبایی را انجام دهد، کافی است مواد اولیه و وسایل لازم را به همراه داشته باشد. ما در این این مجموعه از بهترین مواد ها و عالی ترین وسایل برای انجام خدمات زیبایی استفاده میکنیم.

انجام میکاپ عروسی در خانه

  روز عروسی برای خانم‌ها روزی ویژه است. برای مراسم عروسی دلخواه، باید کارهای زیادی انجام شود. یکی از این کارها انتخاب آرایش مناسب عروس و یک آرایشگر حرفه ای است. خیلی‌ها رفتن آرایشگاه و سالن های آرایش عروس را برای این کار ترجیح می‌دهند؛ اما بعضی‌ها هم ترجیح می‌دهند آستین‌ها را بالا بزنند و آرایش عروس را در خانه و با یک میکاپ آرتیست حرفه ای انجام دهند. شاید در طرول یکروز تعداد بالایی عروس در سالن ها به نوبت منتظر میکاپ یا خدمات زیبایی باشند که ممکن است امکان تمرکز بالا برای میکاپ آرتیست روی هر نفر نباشد اما در میکاپ در لوکیشن به صورت اختصاصی بوده و هیچ نگرانی برای عروس وجود نخواهد داشت. اما برای اینکه آرایشی بی‌ نقص داشته باشید باید بدانید چه می‌کنید و از چه کسانی برای این کار استفاده میکنید. این مجموعه در نظر دارد تا با کمترین هزینه و مناسب ترین قیمت بهترین خدمات زیبایی را به شما عزیزان ارائه دهد. میکاپ

میکاپ فرمالیته عروسی در محل

خیلی از عروس ها و داماد ها ترجیح میدهند تا روزی به غیر از روز عروسی فیلم ها و عکس های خودشان را تهیه کنند. شما میتوانید برای اینکه در تمام مدت نگرانی از بابت خراب شدن آرایش خود نداشته باشید یک میکاپ آرتیست حرفه ای در کنار خود داشته باشید. خیلی از عکس ها و فیلم های اسپرت فرمالیته خارج از شهر و یا حتی در شهر های دیگر فیلمبرداری میشوند و قطعا امکان رفتن به سالن های آرایشی میسر نیست پس شما میتوانید به همراه تیم فیلمبرداری خود یک میکاپ آرتیست حرفه ای از مجموعه ما به همرا داشته باشد.

میکاپ برای عکاسی مدل ها

میکاپ برای عکاسی مدل ها خیلی از صاحبان کسب و کار پوشاک و یا کسانی که به مدل ها برای تبلیغات خود احتیاج دار ند نیاز به همکاری با یک سالن آرایشی را پیدا میکنند. فرستادن مدل ها به سالن و رفت و آمد آنها میتواند زمان گیر بوده و وقت زیادی را صرف کندد و این طولانی شدن زمان هزینه زیادی را برای آنها به وجود بیاورد. از این رو بهتر است تا یک تیم آرایشی در محل عکاسی داشته باشند. یک میکاپ آرتیست حرفه ای خوب میداند که چه نوع آرایشی به چه نوع لباسی میخورد. پس برای بهتر شدن و پیشرفت کار خود همیشه یک آرایشگر همر ه برای مدل های عکسی داشته باشید.

انجام میکاپ در خانه در دوران کرونا

با وقوع بیماری همه گیر کرونا ، در راستا ارتقاع سلامت و حفظ زیبایی بانوان و بهبود وضعیت آرایشگران محترم ، در راستای گذر از بحران کرونا بر آن شدیم تا با ارائه خدمتی ماندگار به بانوان ، امکان ارائه خدمات زیبایی در منزل و همچنین رزر و لوکیشن مورد نظر آنها را فراهم آورده و ضمن کاهش احتمال ابتلا بانوان و آرایشگران محترم به بیماری کرونا ، راحتی و سهولت زیبایی را به خانم های عزیز هدیه دهیم تا بتوانند به دور از آلودگی ، ترافیک ، اتلاف زمان و در آرامش به صورت ویژه از خدمات آرایشی و زیبایی آنطور که شایسته آن هستند و آن گونه که می خواهند بهره مند شوند. کافی است تا نمونه کارهای این مجموعه را ببینید و از انتخاب خود مطمئن شوید.

انجام میکاپ به صورت کاملا بهداشتی و اصولی

انجام میکاپ خانم هایی که توانایی، زمان یا علاقه ای برای رفتن به آرایشگاه ندارند نگران نباشند ، این مجموعه خدمات آرایشگاهی را با بالاترین کیفیت و رعایت نکات بهداشتی در مکان و زمان دلخواه شما با هزینه ای به صرفه و مدت زمان پیش بینی شده ارائه میدهد. آرایشگرهای باسابقه و تاییدشده ی این مجموعه در تمامی نقاط تهران خدمات مورد نظرشم ارا دقیقا به همان روش و سلیقه شما انجام میدهند. هدف ما از این خدمات تنها و تنها حال خوب خانم هاست . تمامی لوازم به‌کاررفته برای میکاپ در لوکیشن شما یکبار مصرف بوده و تمامی آرایشگرها و میکاپ آرتیست های ما ملزومات بهداشتی رو کاملا رعایت میکنند زیراسلامت شما و همچنین خانواده شما برای این مجموعه بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد.  بدون نیاز به رفتن به سالن های زیبایی میتوانید در هر ساعت و روزی که مد نظر دارید تنها با یک تماس با مجموعه آرایشگران حرفه ای را در منزل خود داشته باشید.

رزرو وقت برای آرایش در محل

رزرو آرایشگاه زنانه معمولا به صورت تلفنی انجام می شود. تعیین کردن نوبت از قبل باعث می شود شما مدت زمان کمتری معطل شوید و کارها با نظم بیشتری انجام شود و بسیاری از آرایشگاه بدون داشتن وقت قبلی خدمات آرایشی ارائه نمی دهند. ارائه خدمات گریم و میکاپ در منزل با مواد با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای خانم های عزیزی که فرصت رفتن به سالن های زیبایی را ندارند میتواند صرفه جویی زیادی در وقت آنها باشد.

انجام خدمات زیبایی در منزل

خدمات زیبایی در منزل خانم های شاغل همیشه مشکل رسیدگی به کارهای شخصی را دارند. بیشتر آنها پنج، شش روز هفته را از صبح تا عصر مشغول کارند و در آخر با خستگی به خانه می روند. از طرفی تمام خانم ها و به طور کلی تمام انسان ها عاشق زیبایی و جذابیت هستند و دوست دارند همیشه زیبا باشند.  امروزه فناوری آنقدر پیشرفت کرده که حتی آرایشگاه آنلاین هم به وجود آمده است. متخصصان زیبایی و آرایشگاه ها با وسایل کامل و تمیز به خانه شما می آیند و هر درخواستی داشته باشید انجام می دهند.

انتخاب آرایشگر

انتخاب آرایشگر و میکاپ آرتیست خوب یکی از دغدغه های اصلی خانم ها، مخصوصا در آستانه ی مراسم عروسی است. به طوری که حتی حاضرند برای رسیدن به بهترین گزینه مسافت طولانی را طی کنند و چند ساعت برای این کار زمان اختصاص دهند. مهمترین ویژگی یک آرایشگر خوب هم، تجربه و مهارت اوست. اینکه از آخرین متد های روز مطلع باشد و به نحو احسن مشتری را راهنمایی کند. ما در این مجموعه سعی کرده ایم تا از حرفه ای ترین آرایشگر ها استفاده کرده و رضایت مشتریان را جلب کینیم. با نگاهی به مونه کارها میتوانید متوجه حرفه ای بودن میکاپ آرتیست های ما شوید.

اهمیت میکاپ در خانه و لوکیشن فیلمبرداری

میکاپ در خانه یک میکاپ آرتیست واقعی، باید مهارت های مختلفی را فرا بگیرد. او رازهای جوانی و شادابی پوست را می داند، از نحوه ی مراقبت های پوست صورت و بدن اطلاع دارد. او می داند که چه نوع آرایشی برای چه نوع چهره ای مناسب تر است. می تواند با دیدن گریم ها و آرایش های مختلف طیف رنگی و زیرسازی کار را شناسایی کرده و همان کار را روی صورت پیاده کند. می تواند صورت هر فرد را به بهترین شکل ممکن آرایش کند. با برندهای مطرح جهانی آشنا است و اغلب آنها را تست کرده است. امروزه میکاپ آرتیست ها برای خود سبک و سیاق مشخصی در پیش گرفته اند. استفاده از یک برند مطرح و امتحان شده می تواند برای کلاس کار یک میکاپ آرتیست بسیار مهم باشد. چرا که به معنای این است که او تمام برند ها را تست کرده و بعد از آن، تشخیص داده است که برند مد نظر کیفیت بهتری نسبت به سایرین دارد. یکی از مسائلی که مشتریان به آن اهمیت زیادی میدهند برند وسایل مورد استفاده است. در این مجموعه تمامی آرایشگر ها از آخرین متد های روز دنیا و همچنین معروف ترین و معتبر ترین برند ها استفاده میکنند.

مجموعه ما را انتخاب کنید

بسیاری از نو عروسان و همچنین عکاسان برای زیباتر نشان دادن چهره طبیعی ، به دنبال بهترین میکاپ آرتیست می باشند. آشنایی با هارمونی رنگ ها، قرینه سازی، آشنایی با رمز و رازهای شادابی و جوانی پوست، اطلاع از نحوه مراقبت صحیح از پوست بدن و صورت و سایر مهارت ها از ویژگی های مهم یک میکاپ آرتیست محسوب می شود. گاهی ممکن است فردی اطلاعاتی از یک آرایش خاص در یک فیلم سینمایی را ارائه کند و از شما میکاپ آرتیست بخواهد که او را درست به همان شیوه میکاپ شود دقیقا در همین جا میران حرفه ای بود آرایشگر مشخص میشود. در چنین مواقعی ذهن میکاپ آرتیست باید قدرت پردازش بالایی داشته باشد و بتواند گفته های مشتری را به خوبی دریافت و آن را پیاده کند. شما در ای مجموعه حرفه ای ترین و با تجربه ترین میکاپ آرتیست ها را خواهید داشت.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *